Využití internetu v marketingu. Možnosti synergetického podnikání.
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Úvod
Cílem práce je ve vybraném malém nebo středním podniku zhodnotit jeho internetový marketing a navrhnout případné další možnosti využití internetu v jeho marketingu a následně zhodnotit současný stav synergetické spolupráce a navrhnout případné další možnosti této spolupráce. 
1. Informace o společnosti 
Společnost, která je předmětem následující práce, byla založena v roce 1999 a zabývá se vývojem, realizací a dodávkou speciálních strojů a průmyslové automatizace hlavně do automobilového průmyslu. Společnost sídlí v malém okresním městě ve východních Čechách. Po pomalém rozvoji v prvním desetiletí 21 století se její rozvoj, z malé v podstatě rodinné společnosti, zrychlil vstupem nového vlastníka v roce 2013, kdy za poslední dva roky zvýšila počet zaměstnanců o třetinu. Tempo růstu pod vlivem aktuální situace v českém automobilovém průmyslu neustále roste. 
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  informace o společnosti
		  		  lokalizace
		  		  předmět podnikání
		  		  využití internetu
		  		  marketing
		  		  synergetické podnikání
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Úvod 3
 1. Informace o společnosti 3
 1.1 Velikost společnosti 3
 1.2 Lokalizace a předmět podnikání společnosti 4
 2. Možnosti využití internetu v marketingu společnosti 4
 3. Možnosti využití synergetického podnikání 5
 Závěr 6
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.