Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Strategický management - Fides, spol. s.r.o.

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,8 MB
Jazyk
český
ID projektu
3813
Poslední úprava
21.07.2014
Zobrazeno
1 085 x
Autor:
eliskabila
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Fides spol. s r.o.-kovovýroba je soukromá firma ve Šternberku v okrese Olomouc. Vznikla v roce 1997 a ve vlastních prostorách pracuje asi 35 zaměstnanců. Firma navázala na tradici zámečnické výroby Vzduchotechniky Šternberk. Začala výrobou plechového nábytku tzv. HOBBY skříněk pro export. Postupně se technologie výroby zaměřila na drátěné výrobky. Dnes je firma schopna nabídnout široký sortiment těchto výrobků.
V současné době hlavní výrobní program spočívá ve výrobě různých drátěných výrobků, které se svařují na speciálním technologickém zařízení umožňujícím zpracovat i velmi náročné zakázky. Firma se zabývá také výrobou různých regálů, polic, obchodních stojanů a zařízení z plechu pro obchodní domy, hypermarkety apod. Většina produkce se vyváží zprostředkovaně do zahraničí (Německo, Francie, Dánsko). Zahraniční partner klade vysoké požadavky na kvalitu provedení a rychlost zpracování zakázky. Proto má firma k dispozici moderní stroje - ohraňovací lis, děrovací automat, svařovací lisy pro svařování drátěných sítí s průchodností 1400 a 1800 mm.
Od r. 2001 naše společnost vlastní špičkovou technologii od německé firmy WAFIOS - ohýbací centrum CNC.

Klíčová slova:

charakteristika

strategie

analýza

finance

rentabilita

zadluženost

aktivita

likvidita



Obsah:
  • 1. Charakteristika firmy …………………………………………………………………… 3
    2. Poslání, strategické cíle a vize firmy ……………………………………………………. 4
    2.1. Poslání ………………………………………………………………….…………… 4
    2.2. Strategické cíle …………………………………………………….………………... 4
    2.3. Vize …………………………………………………………….…………………… 4
    3. Externí analýza …………………………………………………………………….. …… 5
    3.1. Makroprostředí ……………………………………………………………………... 5
    3.2. Mezoprostředí …………………………………………………………………….… 6
    4. Interní analýza ………………………………………………………………………...…. 7
    4. 1. Zaměstnanci ………………………………………………………………………..7
    4. 2. Předmět činnosti …………………………………………………….…………….. 9
    4. 3. Základní organizační struktura ………..………………… ..……………………….9
    4. 4. Technologické vybavení …………………..…………………….……………….. 10
    4. 5. SWOT analýza ……………….……..……………………………………………..10
    4. 6. Marketing ………………………………………………………………………….10
    5. Finanční analýza …………………………………………..………………………….. .. 11
    5.1. Ukazatele rentability ………………………………..…………………………….. 11
    5.2. Ukazatele aktivity ………………………………………….……………………... 12
    5.3. Ukazatele zadluženosti …………………………………………………………… 13
    5.4. Ukazatele likvidity …………………………………………….………………….. 15
    5.5. Závěr finanční analýzy …………………………………………………………… 16
    6. Návrh strategie …………………………………………………………………………..16
    7. Implementace strategie …………………………..…………………………………….. 16
    8. Přílohy ………..…………………….………………………………………………….. 18
    Rozvaha a výkaz zisků a ztrát za rok 2000 …………………………………..………... 18
    Rozvaha a výkaz zisku a ztrát za rok 2001 ………………………………….…………. 19
    Katalog nabízených výrobků ………………………………………………..…………. 20