Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Sociální sítě jako nástroj marketingové komunikace

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
1 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
12213
Poslední úprava
11.06.2018
Zobrazeno
876 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V mikroekonomické společnosti je důležitou součástí trh, kde dochází ke konfrontaci reálné nabídky producentů produktu na straně jedné a poptávky jejich potenciálních uživatelů na straně druhé. Jelikož ekonomická síla nabídky a poptávky není v rovnovážném postavení, dochází ke vzniku marketingu.
Marketing je proces zaměřený na potřeby a přání zákazníků. Nepřetržitě sestavuje nápady na nové produkty, zdokonaluje již stávající výrobky, zkoumá a objevuje neuspokojené potřeby zákazníků a nalézá uspokojivá řešení.
Marketingovou komunikaci můžeme také přiblížit k propagaci, která tvoří navenek viditelnou část marketingových činností. Existuje nespočet možností, kde a jak uplatnit marketingovou komunikaci v praxi. V současné době se její aktivita často soustřeďuje především na sociální sítě, což je zapříčiněno rychlým technologickým vývojem.

Klíčová slova:

sociální sítě

využití

marketing

komunikace

mikroekonomie

vzájemná komunikace



Obsah:
  • 1. ÚVOD
    2. POPIS
    2.1 Seznámení se sociálními sítěmi
    2.2 Jak to funguje
    2.3 Výhody využití
    3. PŘÍKLADY
    3.1 Facebook
    3.2 Youtube
    3.3 Instagram
    4. ZÁVĚR
    5. POUŽITÉ ZDROJE:

Zdroje:
  • KOTLER, P. Marketing podle Kotlera jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha, Management Press, 1999, s. 34-39
  • VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy - 4. rozšíř. vyd.. Praha, Grada Publishing, 2012, s. 274-281
  • BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací - 1. vyd.. Zlín: VeRBuM, 2010, s.10-13
  • Kameníček, J. 2015. ,,Přednáška 1‘‘ in Úvod do ekonomie.