Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Seminární práce z předmětu KMO/MTGA - Základy Marketingu

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
1 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
5129
Poslední úprava
23.02.2015
Zobrazeno
1 150 x
Autor:
petr.rajnoha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA NAŠÍ SPOLEČNOSTI

Naše společnost bude založena třemi společníky jako ŠALAMOUN v. o. s.. Jedná se o firmu specializující se na doučování znalostí základní a střední školy a na přípravu ke zkouškám na VŠ.
Pro uplatnění našeho produktu na trhu byla zvolena marketingová koncepce, ve které bude kladen důraz na produkt naší firmy.

MARKETINGOVÉ FUNKCE NAŠÍ SPOLEČNOSTI

1. Analýza prostředí a marketingový výzkum

Při analýze marketingového prostředí bylo zjištěno, že v Plzni neexistuje žádná jiná
podobně působící organizace, zaměřená na doučování mládeže znalostem základní a střední školy. Existují pouze jednotlivci, kteří nabízejí své služby nejčastěji prostřednictvím inzerátů.
Při marketingovém výzkumu byl potvrzen neustálý zájem žáků a studentů o služby ve formě doučování. Jelikož tento zájem bude přetrvávat i do budoucnosti, můžeme z tohoto hlediska úspěšně realizovat náš podnikatelský záměr.

Klíčová slova:

marketing

společnost

spotřebitelé

plánování

SWOT

analýza

náklady

výnosy



Obsah:
  • Základní charakteristika naší společnosti
    Marketingové funkce naší společnosti
    1. Analýza prostředí a marketingový výzkum
    2. Analýza spotřebitelů
    3. Plánování produktu
    4. Plánování - stimulace prodeje
    5. Plánování ceny
    Swot analýza naší firmy
    Plánování nákladů a výnosů
    Závěrečné zhodnocení