Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Seminární práce do Marketingu - Formosa bubble tea

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
1,0 MB
Jazyk
český
ID projektu
10297
Poslední úprava
15.05.2017
Zobrazeno
992 x
Autor:
quadra
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Název značky Formosa bubble tea vznikl ze dvou částí. První část názvu značí původní označení ostrovu Taiwan, odkud nápoj pochází a odkud se dováží veškeré suroviny na výrobu tohoto nápoje. Druhá část názvu, bubble tea, označuje název čaje v anglickém jazyce. Zároveň toto označení je celosvětově známe pro tento produkt.

Bubble tea je vyroben z kvalitních sypaných čajů a následně je přidána ovocná složka, která dodá nápoji jeho sladkou chuť. Dále se také přidává do každého nápoje tapioka,

což je přírodní škrob získávaný z rostliny, pěstující se na Taiwanu a po uvaření se z něj stává želé. Místo tapioky se také může dát kokosové želé s různými příchutěmi nebo pop-boba kuličky, které při rozkousnutí prasknou a uvolní ovocnou příchuť, která je uvnitř.
Návrh vzhledu značky - loga, je navrženo a zpracováno firmou, která se zabývá grafikou.

Klíčová slova:

marketing

cenová strategie

distribuční strategie

marketingová strategie

produktová strategie



Obsah:
  • Obsah 1
    Úvod, značka a logo 2
    Produktová strategie 2
    Cenová strategie 3
    Distribuční strategie 3
    Marketingová strategie 4
    Závěr 4