Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Podnikatelský záměr společnosti Tricykl s.r.o

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
11382
Poslední úprava
08.01.2018
Zobrazeno
895 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Tento podnikatelský záměr byl vytvořen jako reakce na některé chybějící služby příznivcům cyklistiky v teplickém regionu.

Ing. Oldřich Černý, dlouholetý manažer jedné z nejúspěšnějších společností, zabývajících se výrobou a prodejem kol, se dohodl se svými dlouholetými kolegy a obchodními partnery p. Janem Smolekem a p. Michalem Křížem na založení společnosti TRICYKL, s.r.o., zabývající se prodejem, servisem a půjčovnou kol.

Zejména půjčovna kol může oslovit návštěvníky regionu, ať již jsou to lázeňští hosté, studující mládež, nebo turisté a umožní jim poznat krásy okolí.

Společnost TRICYKL, s.r.o. chce svým působením přispět ke kulturnímu obohacení města a aspirovat tak na místo, které budou lidé vyhledávat.

Pro realizaci záměru byly vybrány prostory opuštěné prodejna v Dubí. Poloha prodejny se zdá být ideální z několika důvodů.
Nachází se v těsné blízkosti mezinárodní silnici E 55, což podstatně rozšiřuje okruh potencionálních zákazníků. Ve městě Dubí není žádná prodejna s potřebami pro cyklisty a protože leží v podstatě na rozhraní Dubí a Teplic, tzn v dosahu linek MHD, mohou ji bez problémů navštěvovat i občané Teplic.

Klíčová slova:

údaje o společnosti

klíčové osobnosti

konjunkturální vlivy

obchodní plán

marketingový plán

finanční plán



Obsah:
  • 1. Souhrnná informace o podnikatelském záměru
    2. Společnost
    2.1. Základní údaje o společnosti
    2.2. Klíčové osobnosti
    2.3. Charakteristika společnosti
    3. Výrobek - služba
    3.1 Nový trend - horská kola
    3.2 Hlavní dodavatelé
    3.3 Konkurenční výhoda
    3.4 Konjunkturální vlivy
    3.5 Demografické faktory
    4. Analýza SWOT
    5. Konkurence
    5.1. Popis konkurence
    5.2. Silné a slabé stránky konkurence
    6. Obchodní plán
    7. Marketingový plán
    7.1 Stanovení cen
    7.2 Distribuce služeb
    7.3 Odhad odbytu
    8. Finanční plán
    8.1 Zakladatelský rozpočet
    8.2 Odhad výnosů a nákladů
    8.3 Ukazatel návratnosti investic