Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Podnikatelský záměr - Management a marketing

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
9 x
Velikost
2,9 MB
Jazyk
český
ID projektu
4303
Poslední úprava
13.10.2014
Zobrazeno
1 381 x
Autor:
kralova.lucie
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Popis případu

Firma Agročas Částkov, spol. s.r.o., dále jen Agročas byla založena jako zemědělský podnik s poskytováním základních zemědělských produktů. Hlavní produkty jsou mléko, obilniny a maso (hovězí, vepřové, kuřecí). Dříve se firma zabývala také výrobou plastických výrobků. Nynější cíle firmy jsou produkce rostlinné masy za účelem výroby elektrické energie v nejvýhodnějším ekonomickém hledisku a živočišná produkce, která se dělí na mléčnou a masnou produkci. Mléčná výroba je provozována v klasickém pojetí: „ stáj - dojírna - stáj “. V dnešní době se prodej mléka zvedá. Masná produkce se dělí na dvě části: 1. Klasický chov skotu masného a kombinovaného plemene (Cherolaise a Fleckvieh), 2. Specializovaný chov bizonů. Ve všech výrobních oblastech se firma snaží vyrábět výrobky dle státem požadovaných norem a vyhlášek za co nejmenší náklady.

Klíčová slova:

charakteristiky

rentabilita

produktivita

prodej

dodavatelé

marketing

analýza



Obsah:
  • 1. Popis případu
    2. Současná situace společnosti a vstupní údaje
    2.1 Základní informace - rozvaha výsledovka, právní status
    2.2 Základní charakteristiky úspěšnosti - rentabilita, produktivita apod.
    2.3 Produkty společnosti
    2.4 Charakteristika hlavních produktů (podíl na tržbách a zisku)
    2.5 Prodeje - podíl jednotlivých trhů
    2.6 Závislost na rozhodujících dodavatelích
    2.7 Marketing situační analýza
    3 Objektivní faktory - analýza vnějšího prostředí
    3.1 Analýza vlivu světové ekonomiky - příležitosti a hrozby
    3.2 Analýza vlivu Evropské unie - příležitosti a hrozby
    3.3 Analýza vlivu národního prostředí - makroekonomie
    3.4 Analýza odvětví
    3.4.1 Ekonomická charakteristika odvětví - zařazení do CZ NACE
    3.4.2 Analýza hybných sil v odvětví
    3.4.3 Analýza konkurence v odvětví - Porter
    3.5 Analýza regionu - trh práce - obyvatelstvo; ekologie; sítě externality
    3.6 Analýza trhu
    3.6.1 Analýza poptávky - segment, výrobky, region
    3.6.2 Charakteristika trhu - velikost, vývoj, specifika
    3.6.3 Podíl podniku na trzích
    3.6.4 Atraktivita trhu
    3.6.5 Bariéry vstupu na trh
    3.6.6 Segmentace trhu - cílové skupiny
    3.6.7 Tržní výklenky, tržní buňka
    3.6.8 Vliv značky
    3.6.9 Předpoklady zaměření a umístění produkce na trhu; cenová pružnost
    3.6.10 Analýza konkurentů, faktory konkurence
    3.6.11 Integrační možnosti
    3.7 Příležitosti a ohrožení z analýzy objektivních faktorů
    4 Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady
    4.1 Kompetence zájmových skupin
    4.2 Disponibilní zdroje růstu
    4.3 Konkurenční výhoda - specifické přednosti podniku
    4.4 Analýza portfolia produktů
    4.4.1 Vysvětlení a vyhodnocení analýzy portfolia produktů
    4.5 SWOT analýza (silných a slabých stránek)
    4.5.1 Analýza příležitostí a hrozeb (O - T)
    4.5.2 Analýza silných a slabých stránek (S - W)
    5. Umisťovací strategie
    5.1 Hlavní faktory rozhodující o umístění podniku na trhu
    5.2 Podmínky pro umístění produktu
    6 Návrh marketingové strategie
    6.1 Tržní cíle podniku
    6.2 Marketingové cíle- dílčí strategie
    6.2.1 Produktová strategie
    6.2.2 Cenová a kontraktační strategie
    6.2.3 Distribuční strategie
    6.2.4 Komunikační strategie
    7 Finance - finanční cíle
    7.1 Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu
    7.2 Výpočet bodu zvratu
    7.3 Finanční plán a výhled (predikce)