Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingový Mix - Audi A4

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
8371
Poslední úprava
19.07.2016
Zobrazeno
1 000 x
Autor:
dana.lapackova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod

Pro analýzu segmentace trhu jsme si vybrali nabídku osobních automobilů v České republice. Dle různých charakteristik jsme se snažili o nalezení segmentu trhu, na který je určen automobil firmy Audi z německého Ingolstadtu, konkrétně model A4.

2. Charakteristika trhu nových osobních automobilů v České republice

Tento trh lze označit za oligopol s dominantní firmou, neboť tuzemská automobilka Škoda auto zásobuje více než 50% trhu. Tento tržní podíl sice neustále klesá, ale i tak zaujímá tuzemská produkce takřka neotřesitelné postavení.

Vedle této zvláštnosti je na českém trhu pozorována ještě jedna abnormalita, a sice větší objem neoficiálních dovozů ojetých automobilů, než objem vozidel dovezených členy Svazu dovozců automobilů (SDA). Této skutečnosti jsou si nadřízené orgány vědomy a jsou připravována nejrůznější opatření, která mají za cíl maximálně omezit import často značně ojetých a nebezpečných vraků na náš trh.

Klíčová slova:

marketing

marketingový mix

dovednosti

trh

segmentace

osobní automobily



Obsah:
  • 1. Úvod 2
    2. Charakteristika trhu nových osobních automobilů v České republice 3
    3. Přehled segmentace trhu osobních automobilů v ČR dle různých hledisek 3
    4. Marketingový mix 5
    4.1. Produkt 5
    4.2. Cena 7
    4.3. Distribuce 8
    4.4. Komunikace 9