Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Výzkum veřejného mínění o obchodech s oblečením

«»
Přípona
.docx
Typ
semestrální práce
Stažené
0 x
Velikost
0,3 MB
Jazyk
český
ID projektu
11654
Poslední úprava
26.02.2018
Zobrazeno
1 052 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Tématem semestrální práce je Výzkum veřejného mínění týkající se obchodů s oblečením. Cílem této práce je zjištění názorů a preferencí respondentů na nákup oblečení ve čtyřech typech prodejen (obchodní dům nebo hypermarket, prodejna “střed”, butik, diskontní prodejna). Pomocí strukturovaného dotazníku byly dané otázky zodpovězeny 50 respondenty z různých lokalit.

V první části této práce budou charakterizováni respondenti, dle pohlaví, rodinného stavu, věku, a dále domácnosti dle počtu osob a jejich příjmů.
Dále se práce zaměřuje na interpretaci výsledků jednotlivých otázek v závislosti na různých charakteristikách respondentů. Při analýze výsledků všech dotazníků budou použity charakteristiky úrovně, např. průměr, modus, medián, a dále grafické zpracování například pomocí výsečového grafu. Na závěr bude prezentováno slovní shrnutí výsledků analýz jednotlivých otázek.

Respondenty bylo 50 osob z 10 různých měst z Libereckého, Ústeckého, Královehradeckého kraje a Prahy. Výběr respondentů byl uskutečněn nahodilým způsobem. Dotazování proběhlo osobně před obchody s oblečením na hlavních třídách v daných městech.

Klíčová slova:

marketingový výzkum

respondent

měsíční příjem

bydliště

stav

věk

butik



Obsah:
  • Úvod 2
    Obsah 3
    1. Popis respondentů 4
    1.1. Pohlaví respondentů 4
    1.2. Stav respondentů 4
    1.3. Věk respondentů 5
    1.4. Měsíční příjem domácnosti respondentů 5
    1.5. Bydliště respondentů 6
    2. Analýza jednotlivých otázek 7
    2.1. Otázka č. 1 - zhodnocení jednotlivých prodejen 7
    2.2. Otázka č. 2 - jak často respondenti nakupují 16
    2.3. Otázka č. 3 - nejvíce upřednostňovaný obchod 20
    2.4. Otázka č. 4 - seřazení upřednostňovaných obchodů 27
    2.5. Otázka č. 5 - kritéria rozhodování při nákupu 29
    2.6. Otázka č. 6. - při nákupu oblečení je pro vás důležité: 34
    Závěr 39
    Seznam literatury 40
    Seznam grafů 40
    Seznam tabulek 41