Popis:
		Cíl práce
Cílem této práce je analyzovat vnější projevy společensky odpovědného chování (dále jen CSR) u vybraných firem, jak velkých, tak i malých a zjistit jakým způsobem je u těchto firem vedeno a dodržováno. Blíže budou popsány jen vybrané faktory vnějších projevů CSR ze všech třech základních pilířů. Teda z oblasti ekonomické, sociální a environmentální.
Jelikož společensky odpovědné chování působí na stakeholdery, neboli zájmové skupiny, a ty toto chování zpětně také ovlivňují, je nutno podrobit hlubšímu zkoumání i vliv, který tyto nástroje mají na spotřebitele.
Metodika
Teoretická část práce je zpracována na základě informací dostupných v odborné literatuře a doplněna o poznatky dostupné na internetu. Literární rešerše poskytuje teoretická východiska k problematice CSR a v praktické části je na tyto poznatky navázáno.
V praktické části je provedena analýza šesti firem z oblasti zpracovatelského průmyslu. Každá z těchto firem je definována podle CZ-NACE. Zdrojem informací o samotných organizacích byly sekundární data. Na základě pilířů CSR byly zvoleny kritéria, podle kterých byly firmy hodnoceny.
Výstupem práce je interpretace zjištěných výsledku výzkumu, konkrétně informování o použitých nástrojích CSR. Tyto informace budou souhrnně zobrazeny v hodnotící tabulce. 
Tabulka byla zpracována v rámci týmového brainstormingu. Jako první byl určen poměr, v jakém budou váhy mezi jednotlivé pilíře rozděleny. Vzhledem k tomu, že zpracovatelský průmysl se podílí na celkovém znečistění v některých publikacích uváděných i nadpoloviční většinou na celkovém znečistění, byla největší váha přiřazena ekologickému pilíři. Dále byli určeny faktory jednotlivých oblastí CSR, ke kterým byly rozděleny váhy. Každý z členů zpracovatelského týmu ohodnotil všechny firmy, z čehož se následně udělaly průměry, které jsou uvedeny v tabulce. Jednotlivá kritéria budou u všech firem bodově ohodnocena.
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  společenská odpovědnost
		  		  stakeholders
		  		  ekonomická oblast
		  		  odpovědné chování
		  		  spotřebitel
		  		  vliv
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1 Úvod 3
 2 Cíl práce a metodika 3
 2.1 Cíl práce 3
 2.2 Metodika 3
 3 Teoretická východiska 5
 3.1 Společenská odpovědnost firem (csr) 5
 3.1.1. Historie moderního pojetí csr 5
 3.2 Stakeholders 5
 3.3 Tři pilíře konceptu csr 6
 3.4. Vybrané nástroje uplatňování csr 7
 3.4.1 Ekonomická oblast 7
 3.4.2 Sociální oblast 8
 3.4.3 Environmentální oblast 8
 3.5 Přínosy společensky odpovědného jednání 9
 4 Vlastní práce 10
 4.1 Popis vybraných firem 10
 4.2 Popis společensky odpovědného chování 10
 4.2.1 Ateliér paletky, s. r. o. 10
 4.2.2 Sims recycling solutions s.r.o. 10
 4.2.3 Kone industrial - koncern s.r.o. 11
 4.2.4 Koh-i-noor ponas s.r.o. 12
 4.2.5. Škoda auto a.s. 12
 4.2.6 Spolana, a. s. 13
 4.3 Hodnocení jednotlivých csr oblastí ve firmách 14
 Přílohy 17
 Příloha č. 1: 10 zásad podle un global compact 17
 Příloha č. 2: matice vlivu a zájmu 17
 Příloha č. 3: popis jednotlivých firem dle cz nace 18
 Zdroje 22