Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Smestrální projekt z Managementu - Bluetech s.r.o.

«»
Přípona
.docx
Typ
semestrální práce
Stažené
2 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
11043
Poslední úprava
07.11.2017
Zobrazeno
1 011 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Popis případu
Jsme firma, která se zabývá výrobou pásových dopravníků, třídících technologií, posklizňových linek a ocelových konstrukcí. Mimo jiné poskytujeme také služby, jako je například konzultační a poradenská činnost, či projekční činnost. Výroba naší firmy funguje nepřetržitě již více než šedesát let. Naše výrobky se dají nalézt prakticky po celém světě, ale vzhledem ke konkurenci větších firem, si zakládáme na výborné kvalitě našich výrobků i služeb a jednání s každým potencionálním odběratelem probíhají na vysoké úrovni. Do budoucna si přejeme rozšířit výrobu do tří směnného provozu.

2 Současné situace společnosti a vstupní údaje
Nynější počet zaměstnanců činí 107 osob. Věnujeme se následujícím činnostem: výrobou pásových dopravníků, třídících technologií, posklizňových linek a ocelových konstrukcí, službám a poradenství.

Klíčová slova:

situace společnosti

marketing

analýza odvětví

konkurenční výhoda

tržní pozice

finance



Obsah:
  • 1 Popis případu
    2 Současné situace společnosti a vstupní údaje
    2.1 Základní informace
    2.2 Základní charakteristiky úspěšnosti
    2.3 Produkty společnosti + charakteristika hlavních produktů
    2.4 Prodeje
    2.5 Závislost na rozhodujících dodavatelích
    2.6 Marketing
    2.7 Ostatní zdroje rozvoje podnikání
    3 Objektivní faktory - analýza vnějšího prostředí
    3.1 Analýza vlivu světové ekonomiky
    3.2 Analýza vlivu Evropské unie - příležitosti a hrozby - STEP analýza
    3.3 Analýza vlivu národního prostředí - makroekonomie
    3.4 Analýza odvětví
    3.5 Analýza regionu
    3.6 Analýza trhu
    3.7 Příležitosti a ohrožení z analýzy objektivních faktorů
    4 Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady
    4.1 Kompetence zájmových skupin
    4.2 Disponibilní zdroje růstu
    4.3 Konkurenční výhoda
    4.4 Analýza portfolia produktů
    4.5 Hodnocení tržní pozice
    4.6 Jiné výhody
    5 Swot analýza
    5.1 Popis zvažovaných strategií a volba strategie k realizaci
    6 Návrh marketingové strategie
    6.1 Tržní cíle podniku
    6.2 Marketingové cíle- dílčí strategie
    7 Finance - finanční cíle
    7.1 Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu