Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingová strategie - Semestrální práce z Marketingu

«»
Přípona
.doc
Typ
semestrální práce
Stažené
1 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
5253
Poslední úprava
09.03.2015
Zobrazeno
960 x
Autor:
techplanet
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
„Boom digitálních fotoaparátů přichází v době, která je pro spotřební elektroniku v mnoha ohledech přelomová. S rozvojem digitálních technologií se mění struktura sortimentu i konkurenční prostředí.“

V průběhu roku 2003 se dynamika trhu se spotřební elektronikou zpomalila a ani vysoký nárůst prodeje DVD rekordérů (meziročně o 70%) nedokázal zastavit klesající tendenci. Pokud ovšem k tradičně silným segmentům barevných televizorů a záznamových zařízení připočteme i novou kategorii digitálních fotoaparátů, situace je rázem jiná. Celkový trh nejenže neklesá, ale díky digitálním fotoaparátům naopak roste více než o 9%. Digitální fotoaparáty již předstihly většinu sortimentu a předpokládá se, že právě v této oblasti bude vývoj trhu nejdramatičtější.

Klíčová slova:

marketing

televizní spoty

cíl společnosti

reklama

trh

marketingová strategie



Obsah:
  • Nelehký úkol
    Cíl společnosti
    Televizní spoty
    Výsledek
    Popis televizních spotů
    Zdroje: