Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Výroba replik starožitného nábytku - projekt v rámci předmětu Rozvoj venkovského podnikání

«»
Přípona
.doc
Typ
projekt
Stažené
0 x
Velikost
0,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
11368
Poslední úprava
08.01.2018
Zobrazeno
945 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Popis případu
Realizace projektu je založena na fikci. Při zpracování byly zohledněny teoretické znalosti studentů získané studiem doporučené literatury a dále ke zpracování projektu byly použity veřejně přístupné informace získané zejména prostřednictvím Internetu.

2. Současná situace společnosti a vstupní údaje
2.1 Základní informace

Předmětem projektu je založení nové společnosti s ručením omezeným s názvem Starožitný nábytek spol. s r.o. se sídlem v Praze. Při výběru právní formy podniku byly zohledněny následující skutečnosti. Podnik realizují dvě fyzické osoby, které chtějí omezit rozsah ručení. S ohledem na předmět podnikaní a nároky na počáteční kapitál postačí k realizaci kapitálové společnosti, společnost s ručením omezeným. Výběr byl uskutečněn i s ohledem na administrativní náročnost a rozsah výdajů se založením a provozováním podniku. Obě fyzické osoby disponují výučním listem v daném oboru z hlediska splnění odborné způsobilosti a dále mají pětiletou praxi.

2.2 Produkty společnosti
Nově vznikající společnost se chce prosadit v oblasti výroby replik starožitného nábytku, renovace starožitného nábytku, včetně poskytování odborného poradenství. Jedná se o výrobky náročné zejména na manuální zručnost a odborné zkušenosti v daném oboru podnikání.

Klíčová slova:

vstupní údaje

objektivní faktory

analýza odvětví

analýza trhu

marketinkové cíle

finanční cíle



Obsah:
  • 1. Popis případu - stručně 4
    2. Současná situace společnosti a vstupní údaje 4
    2.1. Základní informace 4
    2.2. Produkty společnosti 4
    2.3.Charakteristika hlavních produktů 4
    2.4. Prodej 5
    2.5. Export 5
    3. Objektivní faktory - analýza vnějšího prostředí 6
    3.1. Analýza vlivu světové ekonomiky příležitosti a hrozby 6
    3.2. Analýza vlivu Evropské unie příležitosti a hrozby 6
    3.3. Analýza vlivu národního prostředí 7
    STEP analýza 9
    3.4.Analýza odvětví 13
    3.4.1. Analýza hybných sil v odvětví 13
    3.4.2. Analýza atraktivity odvětví 14
    3.4.3. Analýza konkurence v odvětví - Porter 15
    3.4.4. Analýza konkurentů 19
    3.4.5. Faktory konkurence 19
    3.5. Analýza trhu 20
    3.5.1. Charakteristika trhu - velikost, vývoj 20
    3.5.2. Segmentace trhu - cílové skupiny 20
    3.5.3. Vliv značky 21
    3.5.4. Zaměření a umístění produkce na trhu 21
    4. SWOT analýza společnosti - matice 22
    5. Umisťovací strategie - hlavní faktory rozhodující o umístění firmy, externality -28-
    6. Návrh marketingové strategie 29
    6.1. Tržní cíle podniku 30
    6.2. Marketinkové cíle 31
    6.2.1. Produktová strategie - portfolio 32
    6.2.2. Cenová strategie 34
    6.2.3. Distribuční strategie 34
    6.2.4. Komunikační strategie - cíle, akce a rozpočty 35
    7. Finance - finanční cíle 37
    7.1. Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu 37
    7.2. Výpočet bodu zvratu - kalkulace 38
    7.3. Proforma výsledovka 2005 - 2010 39
    7.4. Proforma rozvaha 40
    7.5. Hodnocení výsledku - ukazatele tržní úspěšnosti -41-