Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Vstup na trh s novým a starým výrobkem

«»
Přípona
.doc
Typ
projekt
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
7112
Poslední úprava
14.12.2015
Zobrazeno
407 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vstup na trh s novým a starým výrobkem

Při distribuci produktu dřív, nebo později nastane okamžik kdy prodej začne klesat. Negativní trend se odvíjí především od druhu produktu jedná-li se o hitovou záležitost, v takovém případě je trend velice strmý. Nebo se jedná trvale žádané zboží, které má své vzestupy a pády.

Při poklesu výnosů z prodeje je třeba začít uvažovat co s produktem dále. Je zde několik možností. Většina produktů může projít takzvanou revitalizací. Může to být nový obal, přidaná drobná vlastnost, velikost balení atd. Tato revitalizace může zajistit opětovný vzrůst prodeje ačkoli zpravidla už není dosaženo stejného zisku jako v prvním maximu. Pokud je možné výrobek revitalizovat je to jedna cesta jak jej udržet na trhu s dostatečným ziskem. Pokud ovšem další revitalizace není možná je třeba mít připraveno jiné řešení. V tomto okamžiku je na vedení odhadnout zda současný trh má stále dostatečný potenciál či ne. Pokud ne je třeba porozhlédnout se, nebo si vytvořit trh nový. Následují tedy čtyři přístupy. Pro jednotlivé možnosti.

Klíčová slova:

výrobek

rozvoj

synergie

diversifikace

targeting



Obsah:
  • Pronikání na trh
    Rozvoj výrobků
    Rozvoje trhu
    Diversifikace
    Diferenční analýza
    Koncept synergie (2+2=5)