Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání - Škola pro život

«»
Přípona
.pdf
Typ
projekt
Stažené
0 x
Velikost
2,7 MB
Jazyk
český
ID projektu
12343
Poslední úprava
02.07.2018
Zobrazeno
695 x
Autor:
snoopydogg
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
2 Charakteristika školy

2.1 Úplnost a velikost školy
Základní škola Fryšták je plně organizovanou školou s devíti postupnými ročníky. Celková kapacita školy je 500 žáků. Výuka je organizována do deseti tříd na prvním stupni a osmi tříd na druhém stupni. Škola je přirozeně spádovou pro okolní obce. Dopravně je dostupná autobusovými spoji. Škola zřizuje obvykle tři oddělení školní družiny a školní jídelnu.


2.2 Materiální, prostorové, technické a hygienické vybavení školy
Výuka probíhá v kmenových učebnách a v 7 odborných učebnách, tj. dvě počítačové učebny, učebna cizích jazyků, přírodopisu, fyziky a chemie, hudební výchovy a výtvarné výchovy. Škola disponuje malou tělocvičnou, proto si pro výuku tělesné výchovy pronajímá prostory nedaleké sokolovny. Pro výuku předmětu Pracovní činnosti a volnočasové aktivity je ve škole zřízena dílna a cvičná kuchyně. V areálu školy se nachází polyfunkční hřiště, které je vlastnictvím Města Fryšták, dvůr a zahrada. Školní družina využívá k provozu tři samostatné místnosti. V budově školy je umístěna kuchyně se školní jídelnou.
Technické a provozní vybavení pro vyučování je na standardní úrovni. Průběžně dochází k obměně učebních pomůcek, modernizaci počítačů a další audiovizuální techniky.
Hygienické zázemí je také na standardní úrovni. Ve škole jsou umístěny sprchy, které jsou k dispozici jak žákům, tak zaměstnancům školy a osobám, které si pronajímají školní prostory. Na všech toaletách je k dispozici toaletní papír, tekuté mýdlo a osušovače.

Klíčová slova:

charakteristika

učební plán

učební osnovy

matematika

informační technologie

svět práce



Obsah:
  • 1 Identifikační údaje 2
    2 Charakteristika školy 3
    2.1 Úplnost a velikost školy 3
    2.2 Materiální, prostorové, technické a hygienické vybavení školy 3
    2.3 Charakteristika pedagogického sboru 3
    2.4 Spolupráce s rodiči a jinými subjekty 3
    3 Charakteristika ŠVP 5
    3.1 Zaměření školy 5
    3.2 Výchovné a vzdělávací strategie 5
    3.3 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami 6
    3.4 Zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných 7
    3.5 Začlenění průřezových témat 8
    4 Učební plán 15
    4.1 1. stupeň 15
    4.2 2. stupeň 17
    4.3 2. stupeň, školní rok 2013/2014 19
    4.4 2. stupeň, školní rok 2014/2015 21
    5 Učební osnovy 23
    5.1 Jazyk a jazyková komunikace 23
    5.1.1 Český jazyk a literatura 23
    5.1.2 Seminář z českého jazyka 58
    5.1.3 Anglický jazyk 60
    5.1.4 Seminář z anglického jazyka 72
    5.1.5 Německý jazyk 76
    5.2 Matematika a její aplikace 84
    5.2.1 Matematika 84
    5.2.2 Seminář z matematiky 107
    5.3 Informační a komunikační technologie 111
    5.3.1 Informatika 111
    5.3.2 Písemná a elektronická komunikace 114
    5.4 Člověk a jeho svět 118
    5.4.1 Prvouka 118
    5.4.2 Vlastivěda 131
    5.4.3 Přírodověda 136
    5.5 Člověk a společnost 143
    5.5.1 Dějepis 143
    5.5.2 Občanská výchova 152
    5.6 Člověk a příroda 163
    5.6.1 Fyzika 163
    5.6.2 Chemie 173
    5.6.3 Přírodopis 179
    5.6.4 Zeměpis 190
    5.7 Umění a kultura 201
    5.7.1 Hudební výchova 201
    5.7.2 Výtvarná výchova 212
    5.8 Člověk a zdraví 225
    5.8.1 Výchova ke zdraví 225
    5.8.2 Tělesná výchova 230
    5.9 Člověk a svět práce 256
    5.9.1 Pracovní činnosti 256
    5.9.2 Volba povolání 271
    6 Hodnocení žáků 274
    6.1 Způsoby hodnocení 274
    6.2 Pravidla pro hodnocení 274
    6.3 Kritéria hodnocení 274
    7 Autoevaluace školy 277