Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Rozčíření výroby autopříslušenství (příklad z předmětu projektový management)

«»
Přípona
.pdf
Typ
projekt
Stažené
2 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
4533
Poslední úprava
10.11.2014
Zobrazeno
1 200 x
Autor:
northfinder
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V souladu s dlouhodobou strategií firmy a dlouhodobými cíli firmy AP s. r. o. provedlo marketingové oddělení firmy analýzu silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení (analýzu SWOT) a vypracovalo Studii příležitostí (Oportunity Study). Ze studie příležitostí bylo zřejmé, že automobilový průmysl chce zvýšit počet vyráběných automobilů, z čehož se dá předpokládá zvýšený zájem o vyšší odbyt vyráběných autopříslušenství. Majitel firmy OP reagoval na tuto příležitost a rozhoduje se, zda rozšíří výrobu autopříslušenství a uložil technickému, ekonomickému a personálnímu řediteli, aby zpracovali dokumenty předinvestiční fáze. Dozor nad uvedeným úkolem bude vykonávat generální ředitel firmy.
Generální ředitel si rozšířil tým o experty z marketingu, odbytu a výpočetní techniky. Práce kmenového týmu se zúčastní i zástupci zásobování a dodavatelů.
Strategickým cílem společnosti s. r. o je upevnění pozice na trhu.

Klíčová slova:

příklad

výroba

autopříslušenství

projektový management

analýza

SWOT

upevnění na trhu



Obsah:
  • 1.00 Úvod
    A. předinvestiční fáze životního cyklu
    1.00 Situace - první fáze projektového postupu
    1.1 Analýza požadavku a podmínek
    1.2 Úvodní studie proveditelnosti
    Struktura a počty pracovníků
    Technické řešení
    Lokalita a pozemek
    Příprava realizace
    Finanční a ekonomická analýza
    1.3 Výběr varianty
    2.00 Kompozice
    3.00 Dispozice
    Plánovací proces
    Časové plánování.
    Metoda cpm