Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Projekt stavebného podniku - marketing stavebního podniku

«»
Přípona
.doc
Typ
projekt
Stažené
0 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
8049
Poslední úprava
23.05.2016
Zobrazeno
712 x
Autor:
mira.hejda
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD

název společnosti: FASAMAP, s.r.o.
právní forma: společnost s ručením omezeným
datum vzniku: 1.1.2012
základní kapitál: 250 000,- Kč
místo působení: Brno
předmět činnosti: provádění fasádních a zateplovacích systémů

K projektu založení naší firmy jsme provedli průzkum trhu ve firmách zabývajících se prováděním fasád a zateplovacích systémů pro rodinné domy, bytové domy, školy, privátní a státní instituce, výrobní a kancelářské objekty a další celky. Bylo vybráno 5 firem, které se zabývají touto činností a působí v Olomouckém a Jihomoravském kraji.

V dotazníkovém průzkumu jsme se zaměřili na obecné informace o firmě, jako je počet zaměstnanců, předmět činnosti, a cenu poskytování. Dále jsme zjišťovali, v jakém rozmezí se pohybují mzdy pracovníků a to jak u dělníků, tak i u administrativních pracovníků. Dotazovali jsme se také na dobu splatnosti faktur a dodržování těchto termínů, kde bere firma lešení a zda poskytují zákazníkům slevy. Zajímalo nás, jestli jsou držiteli nějakých certifikátů. Důležitou otázkou byla také propagace firmy, zda svojí reklamu umísťují v tisku, na internetu, na rozhlasových či televizních stanicích, nebo lákají své zákazníky pomocí akčních nabídek.

Klíčová slova:

navrh dotazníku

průzkum

marketing

strategie

mystery shopping



Obsah:
  • 1) Úvod
    2) Návrh dotazníku
    3) Zdůvodnění údajů
    4) Vyhodnocení dotazníkového průzkumu
    5) Marketingová strategie
    6) Mystery shoping
    7) Klady a zápory naší firmy
    8) Závěr