Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketingový plán společnosti

«»
Přípona
.doc
Typ
projekt
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
8054
Poslední úprava
23.05.2016
Zobrazeno
729 x
Autor:
mira.hejda
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
- charakteristika firmy:

V roce 2009, po dlouholeté praxi v oboru, se společníci rozhodli k založení této firmy z důvodu zacelení mezery na trhu v oblasti distribuce a montáže unikátních oken nové technologie, které byly na českém trhu novinkou. Vzhledem k podpisu smlouvy s výrobcem těchto oken, máme dodnes zaručenou exkluzivitu distribuce v ČR.
Tento výrobek je specifický novou výrobní technologií- pro maximální pevnost rámu je použita uzavřená ocelová výztuha čtvercového tvaru, 6 komorové křídlo je u velkých křídel nahrazeno 5 komorovým se zesílenou výztuhou, vyrábí se profily výhradně v kategorii třídy A (tzn. stěna profilu 3-3,2mm). Nabízíme kompletní portfolio výrobků ze všech materiálů včetně hliníkových fasádních systémů. Pro naši distribuci jsme si vybrali řadu profilů, která uspokojí náročné zákazníky s parametry od základních tepelně izolačních po výrazově esteticky designové požadavky.

Klíčová slova:

charakteristika firmy

segmentace trhu

momentální situace podniku

analýza trendů

výrobní proces



Obsah:
  • 1. Celkové shrnutí
    - základní ekonomické údaje:
    - předmět podnikání:
    - charakteristika firmy:
    - cíle firmy:
    - segmentace trhu:
    2. Analýza momentální situace podniku
    A. analýza trhu
    B. analýza konkurence
    C. analýza trendů
    D. analýza potřeb podniku
    E. výrobní proces
    F. swot analýza
    3. Shrnutí a prognóza