Současný globální marketing - prezentace
		
		
		
		Popis:
		1.1 Historie marketingu
 vše co se učíte (marketingový mix, marketingové analýzy /SWOT/, strategický marketing), přestává platit a fungovat
 tyto přístupy mají kořeny v 50-80 letech minulého tisíciletí
 nejsou schopny reflektovat současný svět a problémy, které marketing řeší 
1.2 Současnost marketingu 
 jádro marketingu tvoří: 
 Brand Managament 
 CRM (Customer Relationship Managament)
 Market Intelligence (je na pomezí mezi marketingem a strategií)
 hlavní problém současnosti: vše, co až dosud fungovalo bez problémů, fungovat přestává
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  marketing
		  		  inteligence
		  		  branding
		  		  management
		  		  market
		  		  značka
		  		  vize
		  		  trendy
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1. Úvod
 1.1 Historie marketingu
 1.2 Současnost marketingu
 1.3 Klíčové úkoly marketingu
 2. Proč se musíme zabývat globálním světem, když prodáváme pouze v ČR (EU)?
 3. Market Intelligence
 4. Brand Management
 4.1 Co je zcela klíčové v brand managementu?
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.