Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Přednášky z předmětu Management destinace

«»
Přípona
.docx
Typ
přednášky
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
11076
Poslední úprava
13.11.2017
Zobrazeno
810 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Historické kořeny socioekonomických procesů
- evokovaly vznik destinací, jejich destinačního managementu a marketingu
- Předpokladem pro vznik destinací je atraktivita území, poloha, infrastruktura služeb a management
- Předpokladem existence destinace je kooperace, koordinace a komunikace mezi podnika-telskou sférou, veřejným sektorem a místním obyvatelstvem související s adekvátní poptáv-kou.
- Hl. motivy k cestování jsou počátkem rozvoje infrastruktury služeb (doprava, ubytování, průvodci):
• Obchod - kupci
• Armáda - cesty za dobýváním nových území
• Náboženské pouti
• Lázeňství - vyšší vrstvy - Baden Baden, Vichy, Azurové pobřeží, Chamonix, St. Mo-řic, Davos
- Tyto motivy cestování evokovaly rozvoj dopravních prostředků, dopravních sítí a s tím doprovodných služeb viz tabulka č. 1

Klíčová slova:

socioekonomické procesy

potenciál cestovního ruchu

analýza území

regionální organizace

marketing



Obsah:
  • 1. Historické kořeny socioekonomických procesů
    2. Vymezení destinace a její prostorové souvislosti
    3. Procesy vymezování území destinace cestovního ruchu
    4. Potenciály CR a možnosti jejich aktivace - analýza území
    5. Potenciály CR a možnosti jejich aktivace
    6. Sekundární a terciární potenciál rozvoje destinace
    7. Regionální organizace CR (ROCR),
    8. Příklad organizace cestovního ruchu a tvorba produktů destinace
    9. Produkt cestovního ruchu
    10. Řízení Marketing a strategické plánování destinace