Přednášky z předmětu Podniková ekonomika a strategie
Přednášky127 s. / 4. roč. / doc
OT1: UVEDENÍ DO PROBLEMATIKY PŘEDMĚTU1) Analýza externího a interního prostředí Prognózování externího prostředíPrognostické metody 1. Matematicko-statistické - extrapolační - ekonomicko-matematické modelování 2. Heuristické metody - Delfská metoda - brainstorming - brainwriting - metoda scénářů 3. Cílově orientované - strom významnosti Jedním ze způsobů, jak překonat obtížnost prognózování a nejistotu budoucího vývoje, je pohled na vývojové trendy okolí.2) Analýza interního prostředí- Interní a...
|
|
5,2 |
0x |
|
Analýza okolí a interní analýza podniku
Studijní materiál23 s. / 4. roč. / doc
1. Analýza okolí pro zahraničního investora v lokalitě letiště Ostrava-MošnovPro zahraničního investora je od roku 1998 připravována lokalita v okolí letiště Ostrava-Mošnov v rozsahu 50ha. Současně pro něj byla připravena analýza okolí, která mu slouží pro posouzení investičního prostředí v České republice i v nabízené lokalitě. Analýza okolí je provedena v přiložených tabulkách.Úkoly:1. Proveďte zhodnocení pravdivosti odpovědí uvedených v tabulkách s ohledem na současný vývoj.2. Označte pozitiv...
|
|
0,2 |
0x |
|
Potenciál a strategie firmy
Semestrální práce26 s. / 5. roč. / doc
Tato semestrální práce je zaměřena na analýzu potenciálu společnosti, kterou jsme si zvolily. Cílem je na základě této analýzy stanovit strategii pro další rozvoj společnosti. Aby mohlo být cíle dosaženo, je třeba udělat několik kroků a to: vymezit vybraný podnik, kterým je společnost Kofola a.s., stanovit její předmět podnikání, vizi, poslání a strategické cíle. Budeme muset vymezit podnikatelské prostředí, k čemuž bude využita PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V další ...
|
|
1,3 |
8x |
|
Vize, poslání a cíle podniku
Studijní materiál32 s. / 4. roč. / doc
1. VIZE A POSLÁNÍ1.1 Podnik 1Vize: Aby správný člověk na správném místě nebyl náhodou.Poslání: Zabezpečit na klíčové pozice kvalitní pracovníky.Personální oddělení, 1.2 Podnik 2Vize: Švédská přírodní kosmetika v každé české domácnosti.Poslání: Jedinečným distribučním systémem dát ženě prostře-dek k dosažení toho, aby byla krásná a úspěšná.Oriflame1.3 Podnik 3Vize: Vybudování kolejové rychlodráhy v Brně.Poslání: Kulturní přeprava lidí městskou hromadnou dopravou.Dopravní podnik města Brna,1.4 Pod...
|
|
0,2 |
1x |
|
Podniková ekonomika a strategie
Seminární práce26 s. / 4. roč. / pdf
1. CHIRANA - PREMA, A.S. STARÁ TURÁHistorie podniku sahá do roku 1935, kdy se ve Staré Turé začalo s výrobou plynoměrů a vodoměrů. V 50-tých letech začala převládat výroba zdravotnické techniky. V dubnu 1993 v rámci kupónové privatizace byl podnik zprivatizován. Podnik Chirana - Prema je spolu s dceřinnými a přidruženými společnostmi největším výrobcem a vývozcem zdravotnické techniky na Slovensku. Současný výrobní program se skládá ze širokého spektra výrobků zdravotnické a měřící techniky. Nej...
|
|
0,5 |
0x |
|