Marketingová komunikace - státnicové otázky
Státnicové otázky33 s. / 5. roč. / doc
1. Strategie marketingové komunikace, postup její tvorby - konkrétní podoba komunikačního mixu závisí ve velké míře na tom, zda podnik klade větší důraz na strategie TAHU nebo TLAKUStrategie TAHU (=PULL = protahovací)založena na komunikaci, jež má vytvořit poptávku na straně spotřebitelů - uplatňuje se u spotřebního zbožípředpoklad - spotřebitel motivovaný hlavně reklamou a PP bude výrobek žádat u maloobchodníka, který se obrátí na velkoobchodníka a ten na výrobní firmuspotřebitelská poptávka ta...
|
|
0,4 |
4x |
|
Marketingová komunikace - zkracená skripta
Skripta41 s. / 5. roč. / docx
1. KOMUNIKACE, KOMUNIKAČNÍ PROCES, TERMINOLOGIE PROMOTIONKomunikace- veřejné dopr. prostředky, spojení, dorozumívání- prostor ke spojení dopr. prostředky- filozoficky ve významu individualistický kontakt mezi lidmi chápán jako vzájemná souvislost vybudovaná na odlišnosti a neopakovatelnosti jednotlivé osobnostiDruhy komunikace:- osobní (individuální)- neosobní (masová, hromadná, tisk, TV)Teorie komunikace:- komunikace jako sdělení - výzkum v 40. letech v USA (C.Shannon pro F.Bell Telephone defin...
|
|
1,1 |
2x |
|
Prezentace z předmětu Marketingová komunikace
Prezentace400 s. / 3. roč. / rar
Cíle předmětu• Seznámit s obecnými principy komunikace• Charakterizovat rámec činností marketingové komunikace• Charakterizovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace• Seznámit s možnostmi využití médií pro marketingovou komunikaci• Uvést do problematiky přípravy komunikačních kampaní a činností komunikačních agenturNapište první produkt či značku, která vás napadne pro jednotlivé kategorie:• Nábytek• Auto• Oblečení• Cestovní kancelář• Kávu• Čaj• Pivo• Mobilní telefon
|
|
11,8 |
0x |
|
Komplexní analýza www stránek fakulty ekonomické na Západočeské univerzitě v Plzni - Marketingová aplikace
Seminární práce7 s. / 4. roč. / doc
ÚvodVybrala jsem si ekonomickou fakultu na Západočeské univerzitě v Plzni. Webové stránky univerzity jsou: www.zcu.cz a webové stránky přímo na ekonomickou fakultu jsou: http://www.fek.zcu.cz/. Ekonomická fakulta byla založena v roce 1990 a je jednou z osmi fakult Západočeské univerzity v Plzni. Tato fakulta působí na dvou místech, a to v Chebu a v Plzni. Obchodní a marketingová hodnota www stránekPrvní dojem z www stránekPrvní strana hned upoutá svým designem a strukturou.Grafický designStřídaj...
|
|
0,1 |
0x |
|
Firemní prezentace společnosti Coca-Cola
Prezentace12 s. / - roč. / pptx
Znaky: OptimismusZaměření na tradiční symbolyStřízlivostInformaceCoca - Cola má mnoho prodejců (obchodních zástupců), kteří jsou fyzickými osobami zastupujícími společnostTito prodejci propagují produkty ve svých určených regionechTito jedinci vytváří se zákazníky velmi úzké, přátelské a loajální vztahy, které zajišťují jejich věrnost i v budoucnu. Takže prodejci zastupují společnost a oslovují řetězce a různé podniky a zprostředkovávají pro ně produkty společnosti.
|
|
2,1 |
5x |
|