Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Matice - poznámky

«»
Přípona
.doc
Typ
poznámky
Stažené
1 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
4695
Poslední úprava
08.12.2014
Zobrazeno
1 776 x
Autor:
northfinder
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Ansoffova matice

Rizika spojená se vstupem nového produktu na trh klasicky vyjadřuje matice Ansoffova - podle umísťování výrobků na trzích se zde rozlišují čtyři strategie.

1.1. Strategie tržní penetrace

Usiluje o využití tržního potenciálu danými výrobky na stávajících trzích formou zintenzívnění užití produktu u stávajících zákazníků, získáváním zákazníků, kteří dosud nakupovali u konkurence nebo výrobek dosud nepoužívali.

1.2. Strategie rozvoje trhu

Představuje proniknutí na nové trhy se stávajícími výrobky anebo získávání nových tržních segmentů pomocí speciálního provedení výrobků dle požadavků konkrétní cílové skupiny. Největším rizikem je zde riziko komerční.

1.3. Strategie rozvoje výrobku

Spočívá v nabídce nových výrobků pro stávající trhy a má formu inovace, resp. rozšíření programu nabídky vývojem nových provedení výrobků. Získat nové zákazníky superioritou známých produktů představuje vysoké technické riziko.

1.4. Strategie diverzifikace:

Pronikání nových výrobků na nové trhy je vždy zatíženo vysokou rizikovostí. Zde se kombinuje jak komerční, tak i technické riziko.

Klíčová slova:

tržní penetrace

Kotlerovy strategie

Porterova teorie

rivalita

marketing

diverzifikace



Obsah:
  • Obsah 2
    1. Ansoffova matice 3
    1.1. Strategie tržní penetrace 3
    1.2. Strategie rozvoje trhu 3
    1.3. Strategie rozvoje výrobku 3
    1.4. Strategie diverzifikace: 3
    2. Kotlerovy strategie 4
    2.1. Strategie tržního vůdce 4
    2.2. strategie tržního vyzyvatele 4
    2.3. strategie tržního následovatele 4
    2.4. Strategie obsazování tržních mezer 5
    3. Poterova teorie 5
    3.1. Vnitřní rivalita 6
    3.2. Rivalita nových konkurentů 6
    3.3. Rivalita substitutů 6
    3.4. Rivalita způsobená zákazníky 6
    3.5 Rivalita způsobená dodavateli 7
    4. Marketingový mix v případových studiích 7