Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Podnikatelský záměr - Management a marketing - implementace ekonomických informačních systémů

«»
Přípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stažené
0 x
Velikost
1,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
7111
Poslední úprava
14.12.2015
Zobrazeno
1 076 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. POPIS PŘÍPADU

Záměr projektu je inovace software produktu společnosti SAUL IS, s.r.o.. Společnost SAUL IS se specializuje na vývoj a implementaci ekonomických informačních systémů. Hlavním produktem je komplexní informační systém RIS2000.
Systém RIS2000 je modulově řešený podnikový informační systém zpracovaný jako klient - server aplikace pracující v grafickém prostředí Windows na straně uživatele a nezávislá vůči platformě na straně serveru (UNIX, Windows, LINUX).
Informační sytém (IS) je díky množství modulů zaměřen spíše na větší společnosti, kde mohou být využity veškeré funkce, které tento sytém nabízí.
Cílem projektu bude zcela nové řešení přístupu k informačnímu sytému RIS. Díky uvažovanému záměru bude umožněno zcela převratné využívání tohoto informačního sytému nejen většími podniky, jak tomu bylo doposud, ale stane se dostupný i pro menší subjekty.
Změna bude spočívat v možnosti přístupu do systému RIS přes webové rozhraní zabezpečené elektronickým podpisem a dalšími prvky ochrany, přičemž veškerá data budou v bezpečí uložena na serverech firmy SAUL IS. Toto řešení bude poskytovat mnoho výhod, jako například malé nároky na hardware vybavení uživatele, možnost přístupu do systému odkudkoli či možnost okamžitého použití bez nutnosti instalace aj.
Samozřejmě bude zachován současný konvenční způsob využívání systému RIS2000, který je založen na instalaci produktu na PC uživatele, avšak za vynaložení poměrně malých prostředků bude dosaženo vcelku nekonvenčního řešení, které se dříve či později stane naprosto standardním. Nezanedbatelným přínosem bude i větší dostupnost systému širší základně potencionálních klientů.

Klíčová slova:

management

marketing

analýza

trh

subjektivní faktory

strategie



Obsah:
  • 1. Popis případu 1
    2. Současná situace společnosti a vstupní údaje 1
    2.1 Základní informace 1
    2.2 Produkt společnosti 1
    2.3 Charakteristik hlavního produktu ris2000 2
    2.4 Prodej 3
    2.5 Export 3
    2.6 Marketing - situační analýza 3
    3. Objektivní faktory - analýza vnějšího prostředí 4
    3.1 Analýza vlivu světové ekonomiky 4
    3.1.1 Vývoj kurzu usd k české koruně 4
    3.1.2 Cena ropy na světových trzích 4
    3.2. Analýza vlivu evropské unie 5
    3.2.1 Ekonomické a tržní 5
    3.2.2 Právní 5
    3.3 Analýza vlivu národního prostředí 5
    3.3.1 Vývoj české koruny vůči euru 5
    3.3.2 Vývoj daně z přijmu právnických osob 5
    3.3.3 Vývoj hrubého národního produktu 5
    3.3.4 Míra inflace 6
    3.3.5 Vývoj průměrné mzdy 6
    3.4 Analýza odvětví 6
    3.4.1 Ekonomická charakteristika odvětví 6
    3.4.2. Analýza hybných sil v odvětví 7
    3.4.3 Analýza konkurence v odvětví - porterův model 7
    3.4.4 Analýza konkurentů v odvětví 8
    3.4.5 Analýza atraktivity odvětví 9
    3.5. Analýza trhu 9
    3.5.1. Charakteristika trhu 9
    3.5.2. Segmentace trhu - cílové skupiny 9
    3.5.3. Tržní výklenky 10
    3.5.4. Vliv značky 10
    3.6. Příležitosti a ohrožení z analýzy objektivních faktorů 10
    4. Subjektivní faktory 10
    4.1.Silné a slabé stránky 10
    4.2.Konkurenční výhoda 11
    4.3.Hodnocení tržní pozice 11
    5. Swot analýza společnosti 12
    6. Umisťovací strategie 13
    7. Návrh marketingové strategie 13
    7.1.Tržní cíle podniku 13
    7.2.Marketinkové cíle 13
    7.2.1. Produktová strategie - portfolio 13
    7.2.2. Cenová strategie 14
    7.2.3. Distribuční strategie 15
    7.2.4. Komunikační strategie 15
    8.Finance - finanční cíle 16
    8.1.Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu 16
    8.2. Výpočet bodu zvratu pro proukt ris on - line 17
    8.3. Proforma výsledovka 2008 - 2013 18
    8.4. Proforma rozvaha 18
    8.5. Hodnocení výsledku - ukazatele tržní úspěšnosti 19