Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Ekonomický projekt - Papas Café

«»
Přípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stažené
3 x
Velikost
4,8 MB
Jazyk
český
ID projektu
7098
Poslední úprava
14.12.2015
Zobrazeno
1 341 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Popis případu

Papas Café s.r.o
Jedná se o nově založenou kavárnu v centru Prahy. Veškeré vybavení, stroje a zařízení jsou již v provozu. Kapacita kavárny je pro 40 osob a do budoucna počítáme s rozšířením o zahrádku, což je dalších 40 míst k sezení.

Odvětvová klasifikace ekonomických činností (OKEČ)

Předmětem odvětvové klasifikace ekonomických činností jsou všechny pracovní činnosti vykonávané ekonomickými subjekty a jsou určované jejich vývojem. Obecně je činnost dána kombinací práce, výrobní techniky, informační sítě, materiálů, výrobků a vede k vytvoření specifických výrobků nebo výkonů (služeb). Každá položka zahrnuje seskupení stejnorodých činností na příslušném stupni třídění.

Dle OKEČ restaurační služby spadají do pohostinství a stravování,konkrétně: Oddíl 55 zahrnuje různé možnosti krátkodobého ubytování a stravování. Přísluší sem provoz hotelů, penzionů, turistických ubytoven, vysokoškolských kolejí, domovů mládeže, restaurací apod.

Společné stravování je činnost spojená s výrobou, prodejem a spotřebou jídel a nápojů pro zákazníky mimo domácnosti a mnohdy i mimo místo trvalého bydliště. Společné stravování je specifická oblast lidské činnosti, jejímž obsahem je výroba pokrmů a nápojů určená v převážné míře k bezprostřednímu prodeji a k bezprostřední konzumaci.

Klíčová slova:

společnost

plán

produkty

objektivní faktory

analýza

prodej



Obsah:
  • 1 Popis případu
    2 Současná situace společnosti a vstupní údaje
    2.1 základní informace
    2.2 produkty společnosti
    2.3 charakteristika hlavních produktů
    2.4. prodej
    2.6. marketing - situační analýza
    3. Objektivní faktory - analýza vnějšího
    3.1. Analýza vlivu světové ekonomiky příležitosti a hrozby
    3.2. Analýza vlivu Evropské unie-příležitosti a hrozby
    3.3. Analýza vlivu národního prostředí - makroekonomie
    3.4.Analýza odvětví
    3.5. Analýza trhu
    3.6 Příležitosti a ohrožení z analýzy objektivních faktorů jejich vliv na podnikání firmy
    4 Subjektivní faktory
    4.1 Silné a slabé stránky
    4.2 Konkurenční výhoda
    4.3 Hodnocení tržní pozice
    5. SWOT analýza společnosti - matice
    6. Umisťovací strategie
    7. Návrh marketingové strategie
    7.1.Tržní cíle podniku
    7.2.Marketinkové cíle
    8.Finance - finanční cíle
    8.1. Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu, kurz Kč, daně, úvěr, vliv inflace, vývoj mezd, cen surovin, materiálu, energií
    8.2. Výpočet bodu zvratu - kalkulace FN
    8.3. Proforma výsledovka 2007 - 2013
    8.4. Proforma rozvaha
    8.5. Hodnocení výsledku - ukazatele tržní úspěšnosti