Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Rozšíření možností eLearningového LMS, eLearning v praxi

«»
Přípona
.pdf
Typ
diplomová práce
Stažené
0 x
Velikost
1,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
2996
Poslední úprava
27.03.2014
Zobrazeno
1 317 x
Autor:
leonek
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 ÚVOD


1.1 TÉMA PRÁCE
Tématem této diplomové práce je Rozšíření možností eLearningového LMS a
využití eLearningu v praxi.
1.2 NÁVAZNOST NA BAKALÁŘSKOU PRÁCI
Tato diplomová práce navazuje na bakalářskou práci, psanou autorem této práce pro
Ústav informatiky v roce 2004 na téma Rozšíření možností eLearningového LMS v oblasti
zkoušení studentů.
V této práci se autor bude snažit neopakovat to, co již bylo obsaženo v bakalářské
práci, ale přinést nové informace.
1.3 ELEARNING
Rychlý rozvoj informačních a komunikačních technologií (ICT-Information and
Communication Technology) přinesl nové možnosti do mnoha různých oborů, mimo jiné i do
vzdělávání. Především v distančním vzdělávání mají informační a komunikační technologie
své důležité místo při tvorbě a používání multimediálních distančních opor, při komunikaci
mezi vzdělávanými a vzdělavateli, při organizování a administrování distančního studia atd..
Informační a komunikační technologie se však mohou uplatnit i při kombinované výuce či
jako doplněk pro prezenční formu studia.
Definice pojmu eLearning podle známého webu eLearningeuropa.info zní takto:
“eLearning označuje aplikace nových multimediálních technologií a Internetu ke zlepšení
kvality vzdělávání, posílení přístupu ke zdrojům, službám, k výměně informací a ke
spolupráci vzdělávací komunity”.

Klíčová slova:

elearning

blended learning

model addie

vězeňství

lms

informatika v dopravě

projekty

implementace



Obsah:
  • 1 Úvod
    1.1 Téma práce
    1.2 Návaznost na bakalářskou práci
    1.3 Elearning
    1.4 Předchůdci elearningu a jeho vznik
    1.5 Cíl elearningu
    1.6 Řízení studia
    1.7 Formy elearningu
    1.8 Výhody a nevýhody elearningu
    2 Trendy v oblasti elearningu
    2.1 Blended learning
    2.2 Model addie
    2.3 Veletrhy, konference
    2.4 Nové technologie
    2.5 M-learning
    3 Elearning ve firemní sféře
    3.1 Elearning dovnitř i vně podniku
    3.2 Velké české firmy a elearning
    4 Elearning na univerzitách
    4.1 Situace
    4.2 Používané lms
    4.3 Elearning na univerzitě pardubice
    4.4 Výdaje na elearning na vš v čr
    5 Elearning ve vězeňství
    5.1 Několik zajímavých evropských projektů
    5.2 Projekt pipeline
    5.3 Projekt telfi
    5.4 Elearning ve vězeňství v čr
    6 Úpravy a rozšíření lms katedry informatiky v dopravě
    6.1 Zadání
    6.2 Používané technologie
    6.3 Úprava databázových tabulek
    7 Implementace úprav a rozšíření
    7.1 Nový vzhled systému
    7.2 Role uživatelů
    7.2.1 Administrátor
    7.2.2 Učitel
    7.2.3 Student
    7.3 Možnost přiřazení více vyučujících jedinému kurzu
    7.4 Změna nastavení testů
    7.4.1 Maximální počet pokusů
    7.4.2 Počet otázek
    7.4.3 Přiřazení studijních skupin
    7.4.4 Možnost editace testových otázek
    7.5 Nový způsob výpisu výsledků testů
    7.6 Možnost exportovat členy skupiny pro tisk
    7.7 Možnost importovat do systému kurzy z aplikace edoceo autor
    7.8 Nový způsob zapisování studentů na kurzy
    8 Závěr
    9 Seznam použitých zdrojů
    10 Seznam tabulek
    11 Seznam obrázků
    12 Seznam příloh