Rozšíření možností eLearningového LMS, eLearning v praxi
		
		
		
		Popis:
		1 ÚVOD
1.1 TÉMA PRÁCE
Tématem této diplomové práce je Rozšíření možností eLearningového LMS a
využití eLearningu v praxi.
1.2 NÁVAZNOST NA BAKALÁŘSKOU PRÁCI
Tato diplomová práce navazuje na bakalářskou práci, psanou autorem této práce pro
Ústav informatiky v roce 2004 na téma Rozšíření možností eLearningového LMS v oblasti
zkoušení studentů.
V této práci se autor bude snažit neopakovat to, co již bylo obsaženo v bakalářské
práci, ale přinést nové informace.
1.3 ELEARNING
Rychlý rozvoj informačních a komunikačních technologií (ICT-Information and
Communication Technology) přinesl nové možnosti do mnoha různých oborů, mimo jiné i do
vzdělávání. Především v distančním vzdělávání mají informační a komunikační technologie
své důležité místo při tvorbě a používání multimediálních distančních opor, při komunikaci
mezi vzdělávanými a vzdělavateli, při organizování a administrování distančního studia atd..
Informační a komunikační technologie se však mohou uplatnit i při kombinované výuce či
jako doplněk pro prezenční formu studia.
Definice pojmu eLearning podle známého webu eLearningeuropa.info zní takto:
“eLearning označuje aplikace nových multimediálních technologií a Internetu ke zlepšení
kvality vzdělávání, posílení přístupu ke zdrojům, službám, k výměně informací a ke
spolupráci vzdělávací komunity”.
		
        
    
    Klíčová slova:
		
		  		  elearning
		  		  blended learning
		  		  model addie
		  		  vězeňství
		  		  lms
		  		  informatika v dopravě
		  		  projekty
		  		  implementace
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1 Úvod
 1.1 Téma práce
 1.2 Návaznost na bakalářskou práci
 1.3 Elearning
 1.4 Předchůdci elearningu a jeho vznik
 1.5 Cíl elearningu
 1.6 Řízení studia
 1.7 Formy elearningu
 1.8 Výhody a nevýhody elearningu
 2 Trendy v oblasti elearningu
 2.1 Blended learning
 2.2 Model addie
 2.3 Veletrhy, konference
 2.4 Nové technologie
 2.5 M-learning
 3 Elearning ve firemní sféře
 3.1 Elearning dovnitř i vně podniku
 3.2 Velké české firmy a elearning
 4 Elearning na univerzitách
 4.1 Situace
 4.2 Používané lms
 4.3 Elearning na univerzitě pardubice
 4.4 Výdaje na elearning na vš v čr
 5 Elearning ve vězeňství
 5.1 Několik zajímavých evropských projektů
 5.2 Projekt pipeline
 5.3 Projekt telfi
 5.4 Elearning ve vězeňství v čr
 6 Úpravy a rozšíření lms katedry informatiky v dopravě
 6.1 Zadání
 6.2 Používané technologie
 6.3 Úprava databázových tabulek
 7 Implementace úprav a rozšíření
 7.1 Nový vzhled systému
 7.2 Role uživatelů
 7.2.1 Administrátor
 7.2.2 Učitel
 7.2.3 Student
 7.3 Možnost přiřazení více vyučujících jedinému kurzu
 7.4 Změna nastavení testů
 7.4.1 Maximální počet pokusů
 7.4.2 Počet otázek
 7.4.3 Přiřazení studijních skupin
 7.4.4 Možnost editace testových otázek
 7.5 Nový způsob výpisu výsledků testů
 7.6 Možnost exportovat členy skupiny pro tisk
 7.7 Možnost importovat do systému kurzy z aplikace edoceo autor
 7.8 Nový způsob zapisování studentů na kurzy
 8 Závěr
 9 Seznam použitých zdrojů
 10 Seznam tabulek
 11 Seznam obrázků
 12 Seznam příloh
 
 
 
 
 
  O souborech cookie na této stránce
  Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.