Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Výstup z 2. souvislé pedagogické praxe

«»
Přípona
.docx
Typ
seminární práce
Stažené
7 x
Velikost
0,3 MB
Jazyk
český
ID projektu
10596
Poslední úprava
31.07.2017
Zobrazeno
1 251 x
Autor:
quadra
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
První písemnou zprávu o škole v Dubicku máme k roku 1651. V roce 1792 byla postavena první školní budova. Na výuku docházelo 44 dětí. Na jaře roku 1863 se začala v Dubicku stavět nová škola. Byla jednotřídní a teprve roku 1874 byla povolena dvojtřídka. Školu navštěvovalo 124 žáků.

V roce 1911 školu navštěvovalo již 193 žáků, proto se zřídila druhá pobočka, škola byla čtyřtřídní. Byly udělány plány na stavbu nové školní budovy a projednáno její umístění. Teprve v roce 1923 byla stavba školy zadána staviteli panu Melounovi ze Šumperka. Koncem
dubna 1924 pak bylo započato se stavbou. Kolaudace dokončené novostavby proběhla 4. 8. 1925.

Během 2. světové války sloužila škola k výuce německých dětí a po osvobození v r. 1945 bylo zahájeno pravidelné vyučování českých dětí v obecné a měšťanské škole. Od 1. 9. 1953 vešel v platnost nový zákon o organizaci školství. Nastalo sloučení tříd obecné i měšťanské školy.
V roce 1979 byla provedena oprava školy - na části budovy nová fasáda a střecha, výměna oken a dveří. Plánovala se i přístavba školy, protože budova kapacitně nestačila.

K plánované¨přístavbě budovy však nedošlo a dubičtí žáci I. stupně (vždy 3. a 4. r.) museli vyjíždět do okolních malotřídek a stávali se žáky ZŠ Bohuslavice a ZŠ Hrabová. Tento stav trval dlouhých 15 roků.

Klíčová slova:

škola

statistika

zápisy

případová studie

sebereflexe

pedagogická praxe



Obsah:
  • 1 Charakteristika školy
    2 Statistika forem a metod
    3 Zápisy z náslechů
    4 Přípravy (Plán vyučovací hodiny)
    5 Případová studie (kazuistika)
    6 Vlastní závěrečné hodnocení praxe, sebereflexe
    7 Plán náslechů a výstupů v rámci předmětové pedagogické praxe
    8 Výkaz pedagogické praxe (hodnocení praxe)