Příručka pro učitele a studenty učitelství - didaktické testy
Studijní materiál50 s. / 1. roč. / doc
Používání didaktických testů u nás prodělalo složitý a rozporuplný vývoj. Intenzivní a tvořivý rozvoj testových metod v období pedagogického reformismu byl po roce 1948 vystřídán obdobím nekritického a totálního odmítání těchto metod. Teprve koncem šedesátých let je možno pozorovat v našem pedagogickém myšlení snahu oprostit se od jednostranných představ o školních testech, zvláště pak o testech, které měří vědomosti a dovednosti žáků - tj. o testech didaktických. Za současného stavu pedagogické...
|
|
0,3 |
2x |
|
Didaktické testy - tvorba a použivání
Poznámky16 s. / 1. roč. / doc
Tvorba a používání didaktických testů prodělaly u nás určitý vývoj. V období pedagogického reformismu nastal jejich velký rozvoj, po roce 1948 jej vystřídalo období totálního odmítaní. Koncem 60. let 20. století nastává období jakési renesance a to zejména v oblasti testů zjišťujících úroveň vědomostí a dovedností. Dnes už snad nikdo nepochybuje o tom, že odborně sestavený a správně používaný test je vhodným způsobem získávání objektivních informací o žákovi. Přesto existuje u odborné pedagogick...
|
|
0,2 |
1x |
|
Práce učitele s didaktickými testy
Esej5 s. / 1. roč. / docx
Ukázka:Na povolání učitele je v dnešní době nahlíženo z mnoha úhlů pohledu. Pro někoho je být učitelem prací snů, jinému se zježí chlupy hrůzou a další si vybaví svůj první školní den, nebo rovnou celé roky bezstarostného života během školních let. Základní rozdíl při pohledu na učitelskou profesi je pohled očima laiků a očima kolegů z oboru. Pedagogicky nepolíbený pozorovatel si představí bezproblémovou práci, naslouchající vzorné studenty a dva měsíce letních prázdnin. Pokud začne hodnotit uči...
|
|
0,1 |
0x |
|
Konstrukce didaktických testů
Seminární práce12 s. / 1. roč. / doc
Úkolem seminární práce je vytvoření didaktického testu k prověření znalostí studentů u studijního oboru Zdravotnický asistent 53-41-M_007, do předmětu ošetřovatelství, cvičení, první ročník.Obsah testu je zaměřen na kontrolu vědomostí 3 posledních probraných kapitol. Test je nestandardizovaný, je vytvořen jen pro jednu skupinu studentů.
|
|
0,1 |
1x |
|