Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketing cestovného ruchu

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
5 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
10314
Poslední úprava
09.12.2019
Zobrazeno
1 951 x
Autor:
quadra
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cílem této seminární práce je nastínit a následně pochopit základní specifika marketingu v cestovním ruchu a jejich vzájemnou provázanost a také uvést přehled faktorů, které mají vliv na marketing cestovního ruchu, a to s důrazem na specifika Evropy. Na vnější faktory jsem se zaměřila nejvíce a to ze strany politické, ekonomické, sociální a technologické, protože mě jejich problematika při čtení literatury zaujala nejvíce a myslím si, že i dopady těchto faktorů na marketing cestovního ruchu, které hodlám uvést na konci práce, budou zajímavým poznatkem.

Klíčová slova:

cestovní ruch

ekonomické faktory

marketing



Obsah:
  • Úvod 3. str.
    1. Trh cestovního ruchu 4. str.
    1.1 Trh v cestovním ruchu 5. str.
    2. Specifika produktu cestovního ruchu 5-6. str.
    3. Změny v marketingu cestovního ruchu v EU pod vlivem vnějších faktorů 6. str.
    3.1 Politické faktory 6. str.
    3.2 Ekonomické faktory 7. str.
    3.3 Sociální faktory 7. str.
    3.4 Technologické faktory 8. str.
    4. Dopady uvedených faktorů na marketing cestovního ruchu v Evropě 9. str.
    Závěr 10. str.
    Seznam použité literatury 11. str.