Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení
Státnicové otázky16 s. / 5. roč. / doc
1. Charakteristika fází marketingového řízení a prvky strategického řízení.Marketingové řízení = proces plánování a implementace koncepcí, cen, propagace, distribuce, idejí, zboží a služeb pro vytváření změn, které uspokojují cíle organizace.Strategické řízení = proces rozvíjení a udržování uskutečnitelného souladu mezi cíli organizace a jejími zdroji. Základním nástrojem strategického řízení je strategické plánování, integruje společné aktivity rozhodujících představitelů veřejnosti, veřejné sp...
|
|
0,1 |
3x |
|
Kosmetické služby a kadeřnictví - podnikatelský plán
Seminární práce13 s. / 2. roč. / doc
ÚvodJako předmět podnikání jsem si zvolila kosmetické služby (tetování) a kadeřnictví.Myslím si totiž, že v dnešní době je spousta mladých lidí, kteří mají zájem o módní trendy a věci netradičního charakteru. Nejen mladí lidé však mohou využívat mé služby. Předpokládám, že zaujmu širší okruh zákazníků. Tetování však budu provádět pouze osobám starším 18 let, abych předešla případným problémům. Jako místo podnikání jsem si zvolila nebytové prostory na ulici Hlavní třída 460/1 v Havířově. Toto měs...
|
|
0,1 |
37x |
|
Přednášky na předmět Marketingové řízení
Přednášky87 s. / 5. roč. / doc
1.1 Marketingový řídící procesSituační analýza => Strategické záměry => Marketingové programy => Koordinace a kontrola Situační analýza• Vnitřní analýza = SW» Přehled marketingové efektivnosti» Marketingový audit» Analýza ABC» Portfolio analýza» Analýza ziskovosti a marketingové produktivity • Vnější analýza = OT» Analýza a měření trhu» Analýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé)Strategické záměry• Poslání společnosti • Cíle společnosti• Strategie společnosti...
|
|
16,6 |
0x |
|
Podnikatelský plán - Poradenské služby
Seminární práce15 s. / 1. roč. / doc
Cílem mého podnikání je založení poradenské společnosti jejíž aktivity se budou zaměřovat zejména na problematiku regionálního rozvoje (regionální koncepci ekonomického charakteru) a strukturální fondy EU (tvorba programových dokumentů, návrh implementační struktury a realizačních mechanizmů, evaluace, tvorba projektů a jejich dotační management atd.). Politika EU uplatňuje tzv. princip hospodářské a politické soudržnosti jenž je projevem určité solidarity (na úrovni EU) a má nezastoupitelný výz...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketingový plán stavebního podniku
Bakalářská práce56 s. / 3. roč. / doc
Tématem bakalářské práce Marketingový plán konkrétního podniku je vytvoření efektivního marketingového plánu pro představení konkrétní stavební firmy na stávajících a nových trzích. Bakalářská práce zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingového plánu pro dosažení stanovených cílů. Bakalářská práce je složena ze tří částí. V první části je rozebrána teoretická podstata marketingového plánování. Druhá část popisuje tvorbu marketingového plánu. Ve třetí praktické části jsou aplikovány poznatky z t...
|
|
0,5 |
1x |
|
Průmyslový marketing - učební text
Studijní materiál131 s. / 3. roč. / pdf
Význam průmyslového marketinguPrůmyslový marketing zahrnuje veškeré marketingové aktivity (metody, nástroje, strategie, průzkumy aj.), které uplatňují průmyslové podniky při svém podnikání. Toto podnikám je součástí tzv. průmyslového řetězce, zahrnujícího všechny sektory průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku a přidávají mu hodnotu. Je to proces od těžby surovin, přes polotovar, k výrobě a distribuci finálního výrobku spotřebiteli.Základní charakteristika průmyslového trhu:Průmyslový...
|
|
6,4 |
0x |
|
Marketing - přednášky zimního semestra
Přednášky28 s. / 1. roč. / doc
1) PODSTATA A ROLE MARKETINGUMarketing: - koncepce jednotné výrobní a obchodní politiky- vychází z vývoje potřeb a požadavků trhu a zaměřuje se na její přeměnu ve specifickou poptávku, jejímž uspokojením se firma snaží docílit optimálního ekonomického efektu- je předem prodané zboží (např. Student Agency)- je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají, to co potřebují, prostřednictvím tvorby nabídky a směny hodnotných produktů (Philip Kotler)- firemní filosofie (slušnost...
|
|
0,3 |
0x |
|
Podnikatelský záměr - sportoviště
Ekonomický plán26 s. / 2. roč. / pdf
Hlavní předmět činnosti:1. Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a zařízení sloužících regeneraci a rekondici2. Poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti…3. Pronájem věcí nemovitýchCharakteristika projektuNaše firma chce nabízet své služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Jedná se zejména o sporty squash, badminton, horolezectví, spinning, posilování a halové sportovně-pohybové aktivity. Mimo využití služeb našeho sportovního centra si zákazník může odpočinout v restau...
|
|
0,2 |
2x |
|
Marketingový plán společnosti ze stavebnictví
Seminární práce18 s. / 4. roč. / docx
2. CHARAKTERISTIKA FIRMY:Právní forma: Naše společnost vznikla 1. 1. 2012 zápisem do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C., vložka 54376. Společnost zakládají tři společníci Jaroslav Šulc, Marek Lattenberg a Ondřej Menšík.Předmětem činnosti této společnosti je provádění podlahářských prací. Právní formou naší firmy je společnost s ručením omezeným. Hlavním důvodem této právní formy je nízký základní kapitál. Minimální zapisovaný základní kapitál je 200 000 Kč a majitelé r...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketingový plán - Stavební firma
Projekt39 s. / 4. roč. / pdf
S.O.K stavební, s.r.o. je dynamicky se rozvíjející organizace, která si vybudovala přední postavení mezi stavebními firmami v regionu.Nabízené služby:- Typy staveb: haly pro chov brojlerů, nosnic, prasat, skotu, bioplynové stanice, bytová výstavba, průmyslové stavby, ocelové konstrukce, betonové kruhové nádrže nově i prefabrikované konstrukce rodinných domů.- Dalšími činnostmi firmy jsou: projekty podporované EU, zateplování, stavby na Slovensku.- Společnost se dále také zabývá ocelovými konstru...
|
|
2,7 |
1x |
|
Podnikatelský záměr - Laser centrum
Ekonomický plán33 s. / 2. roč. / pdf
2. Predstavenie firmy, stratégie, vízie a cieľov firmy2.1.Predstavenie firmyNaša firma sa bude volať Laser Wars, s.r.o. Vybrali sme si túto právnu formu aj napriek 200 000 Sk základnému kapitálu pre možnosť jednoduchšieho získania úveru ako pri živnosti. Založená bude finančným vkladom 2 zakladateľských spoločníkov. Každý zloží po sumu 100 000 Sk. Konateľmi firmy budeme obaja. Druhou alternatívou je podnikanie na živnosť. Predmet našej činnosti bude prenajímanie zariadenia Evolution III pre účel...
|
|
0,3 |
3x |
|
Marketingový plán - Projekt - Stavební podnik
Projekt11 s. / 4. roč. / doc
2. SITUAČNÍ ANALÝZA PODNIKU:A) Analýza trhu• V posledních letech nedochází k velkému nárůstu konkurence• Důsledkem je, že v naší oblasti se nachází firmy s dlouholetými zkušenostmi a část menších firem na našem poli působnosti upadla vlivem finanční krize• Reklamy a komunikace konkurenčních firem s klientem postrádá „kulturu“.• Šanci má podle nás ten, kdo dokáže dravě, vkusně a slušně zajistit kompletnost zakázek za rozumnou cenu v co nejkratším termínu, ale ne na úkor kvality provedeníB) Analýz...
|
|
0,4 |
1x |
|
Základy marketingu
Poznámky42 s. / 3. roč. / doc
DEFINICE MARKETINGUDefinic marketingu existuje celá řada, k nejznámějším a nejvýstižnějším z nich patří následující dvě:Z hlediska celospolečenského je marketing sociálním a manažerským procesem, jehož pomocí získávají lidé to, co buď potřebují, anebo po čem touží, a to na základě výroby komodit a jejich směny za komodity jiné anebo za peníze (Kotler, 1989).Podle definice Americké marketingové asociace (AMA) představuje marketing proces plánování a realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a dis...
|
|
0,4 |
0x |
|
Marketingový plán pro Moravostav Brno, a.s.
Diplomová práce81 s. / 5. roč. / pdf
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
|
|
0,8 |
0x |
|
Marketing - poznámky
Poznámky51 s. / 3. roč. / doc
1. Úvod do marketinguÚspěch v tržní ekonomice závisí na pružném reagování na situace, které vznikají na trhu a elektivním působení na vztahy mezi nabídkou a poptávkou s využitím marketignových metod a přístupů.Marketing - soubor činností, které zabezpečují výrobu a prodej zboží podle tržních podmínek.Současný marketing - dynamický integrovaný komplex funkcí, který umožňuje efektivně řešit problémy spojené s podnikáním na rozvinutém trhu.Vývoj trhů je působením vnitřních a vnějších faktorů, tak i...
|
|
0,3 |
1x |
|
Marketingové řízení - státnice
Státnicové otázky14 s. / 5. roč. / doc
1. Charakteristika základních fází marketingového řízení - Popis obsahu jednotlivých fází.- Marketingový proces je členěn do 3 fází - plánování, realizace, kontrola- Další členění dle časového horizontu: strategické řízení, taktické a operativní řízení- Začátek - celková analýza situace, v níž se firma právě nalézá; firma analyzuje své trhy a prostředí, které ji obklopuje; musí určit silné a slabé stránky, marketingové aktivity a obchodní příležitosti, kterých by mohla nejlépe využít; Fáze pláno...
|
|
0,7 |
1x |
|
Marketingový plán společnosti
Projekt9 s. / 4. roč. / doc
- charakteristika firmy:V roce 2009, po dlouholeté praxi v oboru, se společníci rozhodli k založení této firmy z důvodu zacelení mezery na trhu v oblasti distribuce a montáže unikátních oken nové technologie, které byly na českém trhu novinkou. Vzhledem k podpisu smlouvy s výrobcem těchto oken, máme dodnes zaručenou exkluzivitu distribuce v ČR.Tento výrobek je specifický novou výrobní technologií- pro maximální pevnost rámu je použita uzavřená ocelová výztuha čtvercového tvaru, 6 komorové křídlo...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový plán podnikání
Projekt10 s. / 2. roč. / doc
1. Analýza odvětví1.1 Vyhlídky do budoucna, vývojové trendyRozhodli jsme se podnikat v tomto odvětví, protože v moravskoslezském kraji je jen málo podobných prodejen se zaměřením na sportovní vozy, luxusní vozy a jejich servis. Konkurence je v dnešní době v automobilovém odvětví sice silná ale značně odlišná se specializací především na rodinné vozy, což je trend současnosti, ne však u všech skupin zákazníků. Čím dál více mladých lidí začíná být úspěšných v podnikání, či dobře placeném zaměstnán...
|
|
0,1 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z okruhu Strategický marketing v cestovním ruchu
Státnicové otázky109 s. / 5. roč. / docx
Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu Strategie a marketingová strategie• Termín strategie má svůj původ v řečtině- volně přeložen znamená umění velitele, generála (umění vest boj). • V obecném slova smyslu se strategií rozumí schéma (projekt, směr) postupu, které naznačuje, jak za daných podmínek dosáhnout vytyčených cílů (jak se chovat na cestě vedoucí k dosažení cílů).• Je to přehled možných kroků a činností, které jsou přijímány „s vědomím“ část...
|
|
3,2 |
7x |
|
Vypracované otázky - Ekonomika, marketing, management
Vypracované otázky44 s. / 3. roč. / docx
1. DEFINICE MARKETINGUDefinic marketingu existuje celá řada, k nejznámějším a nejvýstižnějším z nich patří následující dvě:Z hlediska celospolečenského je marketing sociálním a manažerským procesem, jehož pomocí získávají lidé to, co buď potřebují, anebo po čem touží, a to na základě výroby komodit a jejich směny za komodity jiné anebo za peníze (Kotler, 1989).Podle definice Americké marketingové asociace (AMA) představuje marketing proces plánování a realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a ...
|
|
0,1 |
0x |
|
Studie proveditelnosti (Feasibility Study) - metodická příručka
Skripta43 s. / 5. roč. / pdf
Vážení čtenáři, vážení žadatelé, dostává se Vám do rukou metodická příručka pro zpracování STUDIE PROVEDITELNOSTI. Autoři si kladou za cíl seznámit Vás se strukturou této povinné přílohy k žádosti o finanční pomoc ze Společného regionálního operačního programu (SROP). Vzhledem k tomu, že studie proveditelnosti slouží nejen k posouzení realizovatelnosti projektu a z hlediska finančního též k zhodnocení efektivnosti využití potenciálně vložených prostředků, tedy ověření smysluplnosti projektu, ale...
|
|
0,4 |
1x |
|
Podnikatelský záměr společnosti Tricykl s.r.o
Seminární práce20 s. / 3. roč. / doc
Tento podnikatelský záměr byl vytvořen jako reakce na některé chybějící služby příznivcům cyklistiky v teplickém regionu.Ing. Oldřich Černý, dlouholetý manažer jedné z nejúspěšnějších společností, zabývajících se výrobou a prodejem kol, se dohodl se svými dlouholetými kolegy a obchodními partnery p. Janem Smolekem a p. Michalem Křížem na založení společnosti TRICYKL, s.r.o., zabývající se prodejem, servisem a půjčovnou kol.Zejména půjčovna kol může oslovit návštěvníky regionu, ať již jsou to láz...
|
|
0,1 |
0x |
|
Podnikatelský plán firmy Formosa bubble tea
Bakalářská práce50 s. / 3. roč. / docx
ÚvodKaždý budoucí podnikatel by měl jako první krok svého podnikání sestavit podrobný podnikatelský plán. …………………………………………………….Na základě osobních zkušeností porovnám sestavený podnikatelský plán a skutečnostza uplynulé období, zda byl podnikatelský plán dodržen a splnil očekávání, nebo zda prognózy při jeho sestavování byly zcela mylné. Práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Cílem této práce je shrnout povinnosti podnikatelů při zahájení...
|
|
0,7 |
0x |
|
Podnikatelský plán - The business plan
Bakalářská práce45 s. / 3. roč. / pdf
Úvod„Pochybuj o konvenčním, vytvářej výjimečné“Domnívám se, že toto motto je hnacím motorem všech průkopníků - realizátorů novátorských myšlenek v oblasti podnikání. Lidí, kteří se nebáli přijít s novými myšlenkami, kteří se nebáli změn a nekonvenčního myšlení. Lidí, kteří dokázali využít své šance a uplatnit své schopnosti na trhu, stejně tak jako vycítit příležitost.Lidé, kteří jdou za svým snem, mě vždy velmi fascinovali, ať už šlo o podnikání či jakýkoliv jiný obor - jít za hranice vlastních...
|
|
1,5 |
2x |
|
Marketingový plán
Projekt7 s. / - roč. / doc
Firemní marketingové plány se mohou lišit jeden od druhého – podle typu firmy, její velikosti, oblasti, ve které podniká, nebo podle toho, v jaké fázi vývoje se firma nachází. Typický marketingový plán pro malou firmu by měl obsahovat následující kapitoly :1. Celkové shrnutí - představení firmy a jejího podnikání, hlavních cílů a strategií pro období, pro které je marketingový plán připravován. Je určitým náčrtem představy, který je následně rozpracován v jednotlivých kapitolách mark...
|
|
0,1 |
4x |
|